tisdag 8 april 2008

locked grooves

Har varit i Pagla idag med skolan. Friluftsdag som det så fint heter med allt var det innebär- korvgrillning, kalla händer och massa madrass-åkande.
Jag, Emma, Marina och två ettor knökte ihop oss på en madrass o susade ner. Hur kul som helst! Sen åkte jag, Emma, Marina och Wera ett par gånger också. SÅ jävla roligt! Om "att bli vuxen" innebär att man ska avstå från madrassåkande nerför slalombackar så ska jag aldrig bli vuxen. Det är så sjukt roligt!
Kämpade oss uppför backen också och åkte ner på röven. Det är så JÄKLA rolgit, helt sinnessjukt!
Nu sitter jag här i fotöljen, helt utmattad i benen. Funderar HUR I HELA VÄRLDEN jag ska orka göra fys-tester ikväll. Det kommer inte gåååå... Sen en överjävlig träningsvärk från söndagen också som grädde på moset. PERFA. (Att jag ska dansa turkisk dans imorgon behöver jag väl inte tillägga kanske......)

Just nu är jag så trött sååå trött. Funderar på att lägga mig på soffan en stund o vila nu.

Adjöss

Inga kommentarer: