onsdag 9 april 2008

Det är så jag säger det

jaa, som jag har skrivit tidigare så har jag funderat, nu vet jag vad jag vill och allt jag behövde göra var att föra fram det på ett snyggt sätt.
jag bestämde mig för att föra fram det på ett snyggt sätt. men då är det ju så att jag är ganska klumpig, så det blev inte så snyggt sagt. men det blev sagt, det var väl egentligen det primära.
jag gick rakt på sak, utan krussiduller och det känns bra faktiskt. jag hoppas det känns bra för dig också.
jag vet inte egentligen varför jag kände ett sånt stort behov av att säga det till dig, det var väl egentligen en självisk handling. du kanske har hamnat i en konstig situation just nu, detta eftersom jag inte fått någon respons av dig. varken bu eller bä.

men du är bra, det vet du. väldigt bra är du. börja inte ens ställa sådana där frågor som du gör ibland, eller komma med påståenden som betyder "du tycker inte om mig", för det gör jag. väldigt mycket.

jag vill inte ha något man kan leva med,
jag vill ha något man inte kan leva utan

Inga kommentarer: