tisdag 8 april 2008

röv-arsel-måndag

en lång vecka väntar. fifan.
hade en lugn dag idag, dock. har inte gjort ett endaste knop, eller jo jag fixade en bild i photoshop. det tog väl tio minuter. sedan har jag mest flummat på bara.
hade värsta dansen på idrotten också förresten, SVIN roligt var det, men jätte-jättesvårt! jag KAN fan inte dansa för fem öre alltså, det är ju überjävlasvårt! lyckades dock få till "snurren" själv, men dansa med någon annan? nejfyfan. jag bara förstör! hahaha. men det var roligt, väldigt roligt faktiskt.
sen var ju den där snubben från Livets Ord också på skolan idag o snackade lite. var inte alls så läskigt som jag trodde, eller nog var det väl lite skumt. han stod där och hade sin bibel i högsta hugg. refererade till den hela tiden; "ja, i BOKEN står det..". what the fuck, lev i NUET. den skrevs ju för flera tusen år sen. herregud. så jävla kul också när han blev tillfrågad vad LO:are tyckte om homosexuella och han började skruva på sig. haha. så jävla kasst.
"anser NI att det är en sjukdom?". "mjaa.. njää..aaaoeee.. alltså." haha. så jävla dåligt.
om man ska tro vad som står i dagstidningarna så är det ju så att livets ord anser att homosexualitet är en SJUKDOM och kan botas via böner. WTF liksom. nää, orkar inte ens dravla upp allt vad han sa om alla saker, men riktigt sjuk var han och jag avskyr fortfarande såna där SEKT-människor. såna där ultra-religiösa som lever sitt liv genom någon annan i brist på annat.
WELL.
imorgon är det friluftsdag med skolan, ska fara till pagla och åka madrass, pulka och tefat! hur kul som helst! :D hoppas det blir fint väder också.
ska på kvällen till winternet och köra lite fystester. jag, marina och emma ska dit, wera ze lazy one ville inte. möhö! kan ju vara kul att se vad man ligger på i puls osv, nu är ju jag TOTALT otränad (om man inte räknar med mina promenader de senaste veckorna samt damprycket igår) och kommer säkert inte ha några TOPP-resultat. men bara för sakens skull. sen får jag dessutom TVÅ bio-biljetter för besväret så det kan det ju vara värt kanske .. hehe.

nu ska jag gå och göra lite kaffe och byta strumpa (trampade såklart RAKT ner i en jättedjup vatten-håla när jag skulle ut i rummet. PERFEKT, liksom)

uppdaterar nog senare ikväll.
bahbaj

Inga kommentarer: