lördag 19 april 2008

gahh kiss i hjärnan!

friday i'm in love!
nästan, jag är ju inte in love, annat än i fredagar. men det räcker ju!
var väldigt konstig dag idag egentligen. det var LUGNT i korridoren... annars är det ju alltid ett jävla liv. som ett hönshus.
(jag väntade nästan på att det skulle komma en spagetti-western musik och att det skulle rulla en sån där "kvist-boll" som det gör i western filmer. o.O )
men eftersom det var saga-konsert och den obligatoriska festen efterår så låg de allra flesta och däckade idag. men vars mina homies höll hus har jag ingen aning. det var jag, fredrik och jim som pallrade oss till skolan. lugnt och skönt.
gjorde bort matte-provet idag också. det gick väl som förväntat- åt helvete. nåväl, blir väl kompletteringar på det OCKSÅ. suuck. nu är det gjort i alla fall. precis som filosofi-redovisningen! så jäkla skönt, har haft ångest hela veckan! men det gick bra, så det var skönt.

ikväll blir det bara att ta det lugnt. känns som att jag har pluggat varenda dag i veckan, skolarbete i tankarna HELA tiden. igår var jag ju på saga-showen (helt fantastiskt!) och det blev tämligen sent. efter att ha skjutsat david och hans homies till buddbyn så var jag hemma vid halv elva. somnade ett par timmar och halv två for jag och hämtade dem igen. ett under att jag orkade upp idag.. maha.

nae, nu orkar jag inte skriva mera.

höreZ

Inga kommentarer: