torsdag 13 mars 2008

Världen förtjänar inte dig

Har varit en lång dag idag. Den började ju inte helt perfekt heller, missade bussen! GOH. Så irriterande. Var tio meter ifrån, så for den. Jävlaskit. Som tur var hade morsan bilen hemma så jag kunde ta den.
Var och bowlade efter skolan också, eller ja, idrotten var flyttad tills dess. Jätteroligt! Älskar att bowla! Visst for klotet i rännan ett par gånger, men segerdansen kom ändå ; )
Var väl hemma efter fem nån gång, käkade och chillade ett tag. Har pluggat lite filosofi. Men jag orkar faktiskt inte. Det får gå som det går med den. Jag känner att jag har lite koll iaf, det får duga för den här gången. Har massa samhälls som skall göras också. Funderar på att göra bort det i helgen. Ta hem lite OH-papper osv. Hehe, fem minuter ska jag jiddra. Det går nog bra att skrapa ihop nåt.
Ska vara med Marina på fredag också, och Martin antar jag eftersom han är där nu. Ska bli roligt!
Imorn ska jag vara med Martin, se Garden State o svulla. DET BEHÖVER VI, eller hur?

Massa som skall göras.
- Filosofi, prov (ska dra en sista pluggning innan jag går o lägger mig.) & redovisning.
- Samhälls (redovisning, måndag)
- Engelska (läsa ett häfte till onsdag)
- Matte (ligger en ziljon sidor efter)
- PROJEKTARBETE (måste vara klart nästa vecka, det måste!!)

Det var väl allt, joo, juste, sen väntar en kompletterings uppgift i kulturhistoria också. Men vet inte när/vad det blir.
Usch. Usch. Usch. Tur att det mesta av det där skall göras bort antingen nu i veckan eller nästa vecka. Så lovet blir plugg-fritt iaf =)

..ja, ska väl sitta här en liten stund, sen blir det väl att plugga lite filosofi, sen sova.

Adieu



Inga kommentarer: