fredag 14 mars 2008

Det är så jag säger det

Jobbig dag idag. Har varit jättetrött hela dagen. Precis hela dagen. Tröttheten brukar ju oftast ge med sig där efter första lektionen, men inte idag. Fy fan alltså.
Som tur var så hade vi inte så jobbiga lektioner på förmiddagen så jag kunde spara min energi till filosofi-provet på eftermiddan. Provet gick väl inte så där jätte lysande. Men jag får skylla mig själv, hade pluggat alldeles för lite och kände mig WAY too unconcentrated för att prestera bra. Nåväl, det blir väl ett G i alla fall. Mer än så får jag inte och mer än så förtjänar jag inte.
Ikväll blir det svulla med Martin, det behöver både jag och han! Verkligen! Jävla skit vecka alltså, ångest hit och ångest dit. Nu ska vi äta bort våra sorger.

Imorgon är det fredag, helt underbart! Sen är det helg och snart är det ju faktiskt bara en fyra-dagars vecka och sen LOV. Ett underbart lov igen! Så skönt.
I helgen blir det dock skolarbete som gäller, måste göra samhällsen och läsa engelskan.

Nä nu somnar jag snart. Ska dricka mitt kaffe, sen ska jag vila på soffan en stund.

Adieu!

Inga kommentarer: