lördag 8 mars 2008

homie, you better stop frontin'

Så lycklig jag blev idag när jag hämtade min studentmössa! Nu är det nära. Herregud, känns så nyligt jag började på Björknäs och nu går jag ut inom tre månader.. Jag hänger fan inte med.
Mycket har hänt, bra och dåliga saker.
Idag har varit rätt bra i det stora hela faktiskt, till och med matten var helt okey. Marina fick dampryck o jag garvade. Kunde fan inte sluta! Hahaha, garvade åt mig själv, åt situationen, åt Marina och åt ingenting alls. Jag behövde fan det, haha herregud! Sen religion med Åsa, gosh! Vilken underbar lärare hon är, så härlig! :D

Ikväll ska jag ev. till Martin, beroende på hur det blir med hans headache. Förhoppningsvis blir den bättre. =)
Annars blir det att dricka öl själv! Haha, patetiskt värre. Men vad ska jag göra när jag är JÄVLIGT sugen på öl?? Jo, jag dricker såklart! :D

Jag vill. Förstår du det? Jag vill vara med DIG och ingen annan. Varför gör du det så svårt för mig att tycka om dig?

I play dead, to hide my heart. Until the world gone dark fades away.

Inga kommentarer: