lördag 8 mars 2008

Cogito, ergo sum!

Sitter här o lyssnar på Slagsmålsklubben och blir alldeles fantastiskt glad! Helt sjukt. Mitt humör har verkligen varit freakin' roller-coaster den senaste veckan, eller senaste dagarna egentligen. I förrgår satt jag och grinade över min olycka, igår var det lite bättre och idag sitter jag är o känner mig hypad! Vad händer?

Jag har bestämt mig.
Jag ska göra nånting, jag ska slå er med häpnad!
Framförallt ska jag slå dig med häpnad över min enorma styrka. Min enorma mentala styrka. Mitt obegränsade förråd av extra-energi som jag plockar fram vid sådana här tillfällen. Tillfällen som dessa behövs denna energi. Jag ska visa dig att jag är stark. Att jag kan gå vidare, även när modet saknas. När den ursprungliga styrkan saknas.
Jag ska inte längre ta åt mig. Ta ingen skit! som Grynet skulle sagt.
Försök efter försökt har gjorts. Jag har försökt få dig att förstå. Eftersom det verkar vara en tämligen omöjlig uppgift har jag ju bestämt mig för att lämna både dig och ditt (icke existerande) förnuft åt ert öde. Ni får göra som jag; klara er själv.

Därmed var det bestämt!

SPRING FÖR LIVET GOTTEGRIS!!

Nu ska jag gå och borsta tänderna, läsa den underbara Tärningsspelaren (som jag inte kan tjata om nog..).
Kanske jag sprättar en öl?

Får se vad jag gör!
Adjö!



Inga kommentarer: