söndag 23 mars 2008

the good times are killing me

helmysig dag igår, var hos min farbror i deras stuga och grillade korv, solade och bara chillade på. gick in till farmor och farfar sen en sväng och satt där o chillade. drack lite kaffe och rullade sedan hem. jättemysigt! just igår kändes det inte så dåligt med snö faktiskt, sitta och grilla en korv på liggunderlaget, solen skiner och man har trevliga människor omkring sig. fuck thailand, liksom!
senare på kvällen for jag till martin en sväng. käkade chips (konstigt, konstigt..) och såg film. raggade runt på stan ;p haha patetiskt vad litet boden är, man drar raggen på fem minuter. usch.
börnade hem med lilla nEE (a.k.a mårran, min bil) vid halv tolv, helt däckad efter en heldag.
martin skulle jobba idag också så det var "lika bra". trevligt var det åtminstone den lilla stunden vi var där, som vanligt! alltid lika kul =)

idag ska jag nog bara ta det lugnt hade jag tänkt. ska ta en promenad med maja på en stund, sen ska jag nog måla lite på projektbilderna. det går nog ganska snabbt så det är inga problem.

hörs lataH

Inga kommentarer: