lördag 22 mars 2008

Goooh

Klev upp relativt tidigt idag (vid tio-tiden) och gick en lite längre promenad med Maja. Var skönt, förbränna lite extra innan frukost ;p
Vid ett for vi till farmor och farfar på påsk-middag. ALLA var där, det var trevligt! =) Väldigt trevligt. Synd att vi inte har sådana tillställningar lite oftare än enbart jul & påsk, hehe.
Dock blir det väl en liten gathering när jag har tagit studenten. Åh, vad jag längtar! ..gah.
Inte länge kvar nu, inte länge kvar alls faktiskt! Tiden kommer gå så jäkla snabbt! Det är vad jag hoppas på i alla fall.
..kom just hem därifrån i alla fall, sitter o slö-tittar lite på American Idol. Funderar på att göra mig en laxmacka. Herregud, jag kan inte sluta äta lax! Helt sjukt. Åt hur mycket som helst där borta, men jag kan äta MINST lika mycket till. Jag fattar inte vad det är! ;p Haha..

Ikväll blir det väl att ta det lugnt antar jag. Känns som en bra idé, kanske ska dit ut igen imorgon (farmor o farfar, eller till min farbrors stuga..). TIDIGT. Blir nog lugnt ikväll iaf.
Kanske målar lite på projektarbetsbilderna. Får se..
Nåväl. Nu ska jag göra en laxmacka.. Hehe.

Gonatt höll jag på att säga, men hej då i alla fall! ;p
Ciao!

Inga kommentarer: