torsdag 28 februari 2008

Oh yeah

Var på stan idag för första gången på säkert två veckor (blev spotad av spionen MIMMI också, freakin' FBI-agent!). Skönt att komma ut en sväng. Kikade runt och hittade två t-shirts på Lindex (pojk-barnavdelningen for the win! Billigt o svin snyggt!) Dom har fan snyggare kläder än vad dom har på någon annan affär här i stan. Sure, killavdelningen på Åhléns har också schyssta kläder, har redan spanat in nästa köp! ; )
Tog en fika med Hanna sen på Hanssons, trevligt o få snacka av sig.
Sedan halv-fem bussen hem, käkade middag och nu chillar jag på bara. Har sett "Rent Hus" på fyran och FYFAN vad jag ska städa imorgon. Satan vad äckligt! I don't wanna die! >< Bort med smutsen!

Sitter nu och glor på Grey's Anatomy, I freakin' love it! Sedan blir det Fråga Olle också, hehehehe. Sen ska jag nog gå och lägga mig, somnade halv sex imorse och vaknade elva så jag är lite sliten faktiskt..
Ska upp före fan imorgon, hålla Majdo-bebisen sällis. Hon blir så ledsen annars. Ja, och städa då.
Nu ska jag fortsätta se Grey's.
Ciao!

Inga kommentarer: