fredag 29 februari 2008

How do you describe a feeling?

Idag skulle jag väl egentligen dra till Luleå och pierca läppen, men det blev så sent så jag tar det imorgon ist. Jag är så jäkla tidspessimist så jag behöver tid på mig. Oh well, kanske lika bra. Slipper jag låna pengar av David också. Hatar att låna pengar.
Well. Vet inte vad jag ska göra ikväll dock. Blir väl att sitta hemma vid datorn, kanske går en långis med Majdo. Kanske far o köper Pringles idag ist eftersom det aldrig blev nåt tidigare i veckan ; )
Har sovit helt konstigt också. Majdo sov med mig där ute och hon var helt knäpp på morgonen! For med sin blöta, kalla och snoriga nos ÖVERALLT. Var det inte i mitt ansikte så var det på armen, var det inte på armen så var med på halsen. Grävlings-Maja! ;p
Vaknade sedan klockan åtta efter cirka fyra timmars sömn, gav Maja mat och gick med henne. Satte mig här en liten stund. Sen gick jag o la mig igen och sov till halv tre. :S Oops.
Nu ska jag göra middag/frukost. Eller först dricka kaffe. Hehehe, jag tar det i omvänd ordning ;p

Ciao!

Inga kommentarer: