onsdag 27 februari 2008

Earn the Crown

Vilken härlig daag, tralalaaalalalaaa.... Vaknade alldeles för sent (efter ett...) och gick nästan på en gång på en underbar promenad i solen. Lyssnade på musik och bara promenerade. Jag var inte ute särskilt länge egentligen (ca 50 min) men ville väl inte riskera att förvärra min hosta..
Nu sitter jag här, nyduschad och fresh. Funderar på vad jag ska hitta på ikväll.. Kanske hör av mig till Polly-mannen, eller Andreas kanske. Hmm.. Pringles ska jag då ha i alla fall, så jävla sugen! :p
Skulle behöva fara på stan också och köpa lite ansiktskräm, sen hårfärg. Fast det kanske jag tar sen när jag ska till Luleå. Fast det vore skönt att komma ut en sväng på stan, har fan inte varit där på två veckor typ. Haha, patetiskt. Jag har verkligen bara suttit här hemma o möglat..
YEY liksom. Men är man sjuk så är man, shit happens.

Jag har fått tillbaka träningssuget också, hur skönt som helst! Jag vill bara bli frisk nu så jag kan fara ut o jogga, promenera, styrketräna o allt möjligt! Kanske jag till och med kör lite spinning?!! OH. MY. GOD. OHMYGOD!
Nåväl, först frisk, sen träna!

Nu ska jag loda vidare, over n' out fuckers!


Inga kommentarer: