torsdag 21 februari 2008

Monster Mash!

Var hemma från skola även idag, hostan tar död på mig. Jag hade alltså ONT i kroppen när jag vaknade. Har hostat hela natten och det första jag gjorde när jag vaknade var att hosta tills jag fick blodsmak i munnen. Fyfan alltså. Jag kan ju säga att det går jävligt bra att sluta röka i alla fall, med den här jävla hostan är jag inte röksugen för fem öre!

Imorgon är det torsdag. Redan torsdag.
Nästa vecka är det lov. Får se om jag hakar på David till Sthlm. Ska snacka med Puffin o se om jag kanske far förbi honom då en sväng också. Vore ju mys ; )
Oh well, ska bli skönt med lov också. Bara ta det lugnt.
Dock är det mycket matte som måste göras : / TY FUSAN. Ligger efter typ en ziljon sidor och det blir ju inte bättre av att jag bara får massa jävla psyk-bryt när jag försöker räkna. Men nu är det ju så att jag har Andreas som är ze mastah på matte så förhoppningsvis kan han hjälpa mig med det där. (Hoppas, hoppas, hoppas...)

Njee, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig tror jag. Är faktiskt hyffsat trött.

Natti, natti

Inga kommentarer: