torsdag 7 februari 2008

Jag börjar fundera nu när jag klickar in på min blogg och ska skriva något, att "vad i helvete ska jag skriva om?". Det enda jag hittils har skrivit om är mina patetiska skoldagar! "Idag har jag varit på skolan..." o blaha blaha ... Vem vill läsa sådant egentligen?
Jaa, visst ja, jag har ju skrivit om mina extrema ångest-perioder när jag bara gråter. Men vad ska man egentligen skriva i en blogg? Politik? (Jag som inte har en enda cell i kroppen som är intresserad av politik...) Kändisar? (Vad får man ut av att göra som Perez Hilton? Hissa och dissa kändisar, är det vad man ska skriva om?) Skolan? (Det hade jag nog kunnat skriva en uppsats om... Hur mycket jag hatar skolan, varför jag hatar den och om det eventuellt skulle dyka upp några ljusglimtar; skriva om dem) Ska jag kanske skriva om mina vänner? Om hur mycket jag uppskattar dem, hur mycket jag älskar dem och hur mycket jag bryr mig om dem?
Bloggar är ett mysterium, de finns överallt, men till vilken nytta egentligen?
Mår JAG bättre av att skriva av mig om vad Christina Aguilera har på sig på Grammy-galan? Hur många gånger Paris Hilton har blottat sig när hon kliver ur en taxi, eller kanske hur många miljoner Jay-Z har på banken?
Njää, då skriver jag nog hellre om mitt egna patetiska liv, det känns som att det ger lite mer för mig..

Inga kommentarer: