onsdag 6 februari 2008

Egentligen älskar du inte mig..


En månad.
Tiden går fort. Jävligt fort. Det känns så nyligt när jag speedade iväg fredag eftermiddag, 4:e januari och bokade biljetten till dig.
Hips vips så hade veckan gått och jag var tvungen att åka hem.
Dagarna gick, veckorna gick. Nu har det gått en månad. Jag hänger verkligen inte med.
Nu hoppas jag att vi träffas snart, väldigt snart. Jag saknar dig, vetu. ;*

Klockan är ganska mycket, eller egentligen inte. Men jag måste vända tillbaka dygnet. Har varit vaken till två-tre-fyra-fem (!) de senaste dagarna och det är verkligen inte bra med tanke på att jag har en skola att sköta.
Tänkte nästan gå och lägga mig strax, dra igång ett Vänner avsnitt o ligga o mysa i sängen.


Deep in my heart I know theres no help I can bring.

Inga kommentarer: