fredag 8 februari 2008

Det sitter på Karmakontot!

Gjorde en god gärning idag; hjälpte en snubbe med vägen till tågstationen. Ett extra poäng på mitt Karmakonto där! Bra gjort av mig. Dessutom gick jag hem istället för att ta bussen, vilket också bör ge ett litet poäng.
Annars har min dag varit tämligen medioker, som alla andra dagar. Gjorde ett prov på Boondock Saints, vilket kanske inte anses vara den sortens information som alla andra är intresserade av. Men jag tycker det kan vara värt att nämnas just eftersom det är en väldigt bra film. Sen gick det ganska bra på provet också.. Men det behöver jag inte nämna, men helt plötsligt har jag gjort det och därmed fick du/ni som läser ytterligare med onödig information. Det ber jag om ursäkt för.. Nu pågår jag bara och ger er hjärna än mer att arbeta med så därför tänker jag nu göra ett snabbt och tämligen ineffektivt byte av ämne genom att trycka ENTER och därmed fortsätta med något annat helt onödigt..

..vilket är att jag snart har lov, vecka 9. Då undrar jag om jag ska fara "neråt" eller hur jag ska göra, vore ju såklart ett gyllene tillfälle. Men vi får väl se vad som händer och sker.

Därmed hade jag slut på onödig information för idag.
Tack och adjö!

Inga kommentarer: