fredag 29 februari 2008

Cyanide Sun

Torsdag idag. 28:e februari. 2008. Tiden går snabbt, alldeles för snabbt. Jag hänger inte med alls faktiskt. Känns så nyligt jag började gymnasiet. Det känns till och med nyligt jag började högstadiet. Men ändå så längesen. Sommarloven under högstadietiden måste ha varit de underbaraste. Var och badade varje dag. Spelade ingen roll om det regnade, var stekhett, haglade eller var mulet. Vi cyklade till Aldersjön i alla fall. Sedan var vi ute hela nätterna. Sov i tält, gjorde klassiska rackartyg such as palla äpplen, potatis, rabarber, vinbär .. you name it! Kastade på fönster, kutade som idioter för att inte bli upptäckta. Känna adrenalinet pumpa när vi insåg att folket (stackarna) hade vaknat och var riktigt pissed off! Hahaha, det var så roligt!

...idag då? Jag är deprimerad, jag känner mig misslyckad, jag är olycklig, jag är fet och jag är otränad. Mitt liv känns enbart mediokert och tämligen dystert. Visst, jag har vänner som betyder mer än allt för mig. Men ibland är det inte allt. Man behöver något mer. Det där lilla extra. Men när kommer den där lilla guldkanten? När känns allt komplett? Kommer det någonsin göra det?

Skall jag summera den här dagen så måste jag ändå säga att den blev helt okey. Bestämde mig för att baka bullar (i REN tristess) och det gjorde jag. Jag som annars hatar att baka, herregud. Men goda blev bullarna och Kenny kom förbi och hjälpte mig äta ;p Dock har jag massa, massa bullar kvar! Mumma.. Ska pressa en nu innan jag ska släcka ner och bädda ner mig i soffan.
JA, jag måste sova på soffan så inte Majdo ska vara ensam. Hon blir så ledsen. Sen måste jag upp typ åtta och ge henne mat osv. Oh well, hinner sova en liten stund till sen innan jag ska förbi Martin och sedan vidare mot Luleeeeyoo!
Är lite pirrig faktiskt inför morgondagen.. ouff! Det går nog bra.. hm,hm.

Nu ska jag trycka ner en bulle nu och sedan SLEEPA.

G'natt!

Here comes another papercut.....

2 kommentarer:

mimmsaan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mimmsaan sa...

du är I N T E fet! otränad kanske, men inte fet. Skämmes tamefan!! Och jag saknar också dom sommrarna. När ingenting stoppade en. Och dom där kvällarna när man busade, dom fiinns fortfarande, jag lever för kicken ;)