tisdag 26 februari 2008

Animal Cruelty

Fyfan vad jävla vidrigt det är egentligen, vi människor föder upp grisar, kycklingar, kor och andra djur under vidriga omständigheter. De delar burar med andra djur, de lever i sin egen avföring och de föds enbart för att sedan dö. Det är så hemskt. Visst finns de djur som lever under bättre omständigheter, men de är ju ändå födda för att dö.
Jag äter kött, alla sorter. Men jag har efter att ha sett jävligt vidriga bilder på hur djur egentligen behandlas börjat fundera på om jag verkligen ska fortsätta göra det.
Fast samtidigt känner jag att jag kan lika gärna fortsätta leva i min värld där köttbullar, falukorv och kyckling växer på träd. Det är inte DJUR, de är liksom... fallfrukt.

Annars, förutom att ha dåligt samvete, så är det ganska bra. Min förkylning är väl inte riktigt över ÄN. När jag precis vaknat är det jättejobbigt och jag känner mig jätteförkyld, men sedan desto längre dagen går desto piggare känner jag mig. Känns som att den aldrig kommer gå över, jääävla skit! Det är hostan jag blir galen på, jag har snart druckit en hel jävla hostmedicin flaska själv! Men morsan säger att den har blivit bättre, jag blir bara irriterad på att den fortfarande är där... Nåväl, någon gång måste den ju försvinna.
Hoppas det blir snart bara.. kul att vara sjuk på lovet!! >< GAH

Nu ska jag gå o dricka kaffe, sen chilla på bara.

Over n' out!

1 kommentar:

mimmsaan sa...

LINNEA, JÄVLA SPORTIS! ojoj.. shame on you.