måndag 23 januari 2012

jaha, då satt jag här igen. hegen gick alltför snabbt som vanligt. hemskt är vad det är!
i fredags var det bara hemmachill som gällde. jag gjorde hemmagjord pizza och FAN vad gott det var! ringde elin i jakt på recept och tyckte lite synd om henne som var strandad på centralstationen i sthlm..
käkade tills vi höll på att kräkas o gick sen till ringvägen. såg film o chillade bara. jag somnade rätt tidigt, var så vanvettigt trött.
planen var att vi ev skulle ta oss till måttsund i lördags, men det var en herre som sov till halv elva så det blev ingenting med det. tog sedan en promenad till coop o handlade lite frukost, sen var det ringvägen-chill hela dagen. hur skönt som helst! sen fick jag panik och trackade magnus om att vi VAR TVUNGEN att hitta på nåt på kvällen. så då blev det middag och bowling med zara o chrille. käkade på bodensia och det ska vi då baskemig aldrig göra om! fan vad dåligt käk det var. lunchbuffén har varit supergod de gånger vi ätit där, så då hade jag ju ännu högre förväntingar på middag. men nehejdå. pulvermos typ. chrilles burgare var rå... nej kasst var det. inge roligt alls!!
bowlingen var desto bättre och jag kom faktiskt på 2a plats!! inte dåligt va? ;)
sen satt vi o surrade ett tag, anna var där också så vi tjattrade på som vanligt. sen hem o se film, dampa lös. jag var helt hyperaktiv. helt galet. hade slaggis i köket tills vi var blå. somnade som en klubbad säl strax efter tolv.
vaknade kring halv 10 igår o väckte magnus i samma sekund. hehe. han får igen för alla vardagar när han väcker mig, maha.
så ja.. gårdagen var lugn också. låg bara på soffan. magnus var iväg o tränade med westberg en sväng, men jag låg då bara på soffan. såg tv.
sen åkte vi till fagge en sväng o käkade middag, sen till antnäs o hämtade magnus snowboard.
sen var det wallander-time och sen natti. en riktigt skön helg. helt fantastiskt.

nästa helg blir det highlife, då ska vi hyra stuga i kåbdalis!! WÖWÖ. jag och 5-6 andra grabbar. ja ja , hellre det än 5-6 andra tjejer. haha. blir sånt jävla liv. skojigare med grabbar. faktiskt.

nae, nu ska jag jobba på här. ikväll ska jag o träna med magnus, visa honom min sisu!! tagga tagga tagga.

ajöken möken

Inga kommentarer: