söndag 25 december 2011

så var glada julen slut, slut, slut... Har varit på fagge hela helgen. Gick förvånansvärt bra. Brukar slå ihjäl varandra (typ) men efter några mindre fadäser så gick det ändå helt okej. Fick fina klappar (även om jag varken önskat eller förväntat mig några alls) o julmat. Lite julfrid ändå. Ätit konstant sen fredag så är fortfarande mätt. Konstant mättnad, ändå fortsätter man. Julsjukan...
Skönt att vara hemma i hemmets lugna vrå. Elin var förbi o vi surrade glatt o sneglade lite på the holiday även om vi mest tjattrade...

Nu ligger jag nerbäddad o känner mig nöjd o glad över att den överskattade julen är över. Kommer aldrig bli samma som när man var liten... Det inser jag nu, 22 år gammal. Hoppas att Hannes var nöjd iaf. Mest för hans skull vi firar... Misstänker jag iaf.

Saknar min älskling som är ute på galej... Inte träffats sen i fredags :( Buhuu..

Nåja. Nu sova. Skönt att sova i egen säng!!

Ajöken möken

Inga kommentarer: