onsdag 7 december 2011

i do love my ma and pa, but not the way that i do love you

håhåjaja. onsdag. vet inte riktigt vad jag ska tycka om saken. mitten på veckan. halva veckan har gått. ptja. det var väl bra.
känner mig så jäkla omotiverad just nu. känns som att man tar ett steg framåt och tretton bakåt. det är inte så roligt.
annars är det bra. det är ju egentligen bara på jobbet det är tungt just nu. annars flyter det på bra. (så kanske jag inte skulle sagt eftersom det förmodligen kommer skita sig nu på ett eller annat sätt)

var på storheden igår med anna o köpte julklappen till lillebror. hoppas att han blir glad. annars får han baskemig en knack alltså.
media markt är ju en affär för sig. jisses alltså. dom har ju typ allt där? var in på en media markt i sundsvall (eller om det var umeå) och slogs av hur jäkla stort det var. men det är ju ändå två år sen ungefär så jag hade väl kanske glömt. eller nåt? blev helt chockad. haha.
vi var där i cirka 15 min och sen åkte vi hemåt igen. värt. haha. men det var ju bara en grej jag var ute efter och då går det snabbt. jag är inte så mkt för att gå omkring o bara glo. snabbt o smidigt ska det gå annars får det vara.

åkte hem, handlade o promenerade till rinigs. jag tror både jag o magnus åldrades ett x antal år igår när vi beslutade oss för att äta sill och hårdbröd till middag.... så gott! sen kröp vi ner i badet o plaskade lite, glo tv o sen natti. en skön eftermiddag/kväll efter en hektisk dag. fy fasiken alltså.
var ju helt knäckt efter jobbet. tog ett tag innan jag varvade ner. promenerade med anna nere på pampas innan vi åkte till storheden så slappnade av lite grann iaf. men fy fasiken för att vara stressad.

idag ska jag inte stressa. det är ingen idé. jag presterar inte bättre för att jag har ont i magen.

nu ska jag jobba undan lite innan det är dags för utelunch. mums!! :D

ajöken möken

Inga kommentarer: