torsdag 8 december 2011

åh fy fan. denna trötthet. denna förbenade trötthet.
jag misstänker att det faktum att jag typ rökte ett helt paket ciggisar under 24h gjorde sitt. alltså fan vad illa. nog för att magnus har rökt några. men ändå. ETT HELT PAKET. usch och fy.
nä. nu blir det snus tills jag har sansat mig. jag kan ju inte balla ur fullständigt. blä.

ja. igår blev det ingen julgransklädning. istället blev det brända köttbullar och makaroner till middag. besvikelsen när köttbullarna smakade bajs. somnade på soffan strax efter nio och vaknar av att magnus drar mig i armen; "ska du inte gå o lägga dig i sängen nu?" jo. det kanske jag skulle. bara det att jag var tvungen att duscha innan. tjopp tjopp. sen hopp i säng. prata lite. sen sova.

det var den onsdagen. häpp! jag som hade köpt pepparkakor o julmust tills julgransklädningen. det får bli en annan dag. kanske i helgen. om det inte blir party. börjar vackla nu... men vore som skönt med en lugn kväll faktiskt.
ja ja ja. vi är inte där än.

imorgon ska vi iaf till luleå o se timbuktu! weiioooo!! :D:D längtar som fasiken. det kommer bli awesome!! först middag ute o sen RÖJA.

ne. nu ska jag jobba. eller gå o fika.

ajöken möken

Inga kommentarer: