torsdag 15 december 2011

fy fan vad jag hatar att vara täppt i näsan! allvarligt? vaknade imorse och var HELT igenstockad. fått andas genom munnen hela jävla natten. SEXY. haha.
börjar nästan misstänka att det kanske är hunden som kan vara den skyldige? kliar som fan i näsan och sen när vi går ut så lättar det lite grann, sen när vi är inne så kliar det igen... ska lämna henne till brorsan idag o se om det blir bättre. vi ska ju ändå på motörhead idag och då blir det så sent för henne, sen imorgon ska jag på after work med jobbet och då måste hon dit. bara det att jag inte hinner lämna henne då eftersom vi åker till bowlingen direkt från jobbet. så måste bli idag... :/ har ändå varit mys med en vovve. men en ständig stress. det är ju så. det dåliga samvetet är ständigt där. fått mkt hjälp av magnus som varit så snäll o gått med henne o gett henne mat på morgonen när jag har varit medvetslös...
var ut med henne i måndags morse, sen har magnus tagit henne. så snällt!! :)

pratade även med mamma igår gällande hannes och som det verkar nu så blir det en pacemaker för honom. det känns ändå bra. trist att dom kommer vara borta ännu en vecka (ungefär) men skönt att det kanske äntligen blir bra för honom. han har ju varit helt slut nu hur länge som helst pga arytmierna (när hjärtat slår ojämnt)så det blir nog bra när pacemakern hjälper till att hålla igång hjärtat så det slår jämnt. det är så obehagligt för hans hjärta slår verkligen sjuuukt sakta ibland. det är som att det hoppar över varannat slag... så jäkla obehagligt. sen knorrar det och knarrar. huuuaa.. nej det blir nog bra. trist att det var i sb med julen bara. huvudsaken är att han blir frisk.... eller ja... bättre iaf.

ne. nu ska jag snyta mig o sen sätta igång med arbetslistan.

ajöken möken

Inga kommentarer: