onsdag 16 november 2011

tusan. hann ju inte blogga nånting igår! var alldeles för mycket att göra för mitt eget bästa. det var nästan så där att det ett tag var något ohanterligt.
fast som bekant så gör det inte mig något eftersom jag hellre har så än att sitta o rulla tummarna.
var kaoz gånger tio ungefär. förstår inte hur det kunde bli så mycket helt plötsligt!?

tog iaf en paus i kaoset för en timmas promenad med anna runt heden. riktigt skön promenadsträcka och härligt att ta en paus i arbetet. den är ganska precis en timma också så det passar perfekt! sen hetsa tillbaka till jobbet och trycka i lunch. sen tillbaka till hetsen. pratade med massa trevliga kunder och leverantörer, chefen var glad och måndagens depp kändes ganska långt borta. det var riktigt skönt.

knallade hem strax efter 16, handlade o sen kom min älskling. så käkade vi och sen promenerade jag till hanna. kvinnan gödde mig till förbannelse!! att kvinnan kan baka. herrejösses. jag kan ju säga så här: det är INGEN idé att ni kommer till mig på min födelsedag med förvätningen att få gofika. finns inte. men hanna. jisses alltså. hon lastade fram burk efter burk efter burk med kakor, tårtor, bullar.... men det handlar ju om intresse. hon har alltid varit intresserad av bakning och jag har alltid varit totalt ointresserad. så det förklarar väl kanske det mesta gissar jag? aeh men det var trevligt. alltid najs bajs att träffa henne, sen kom jamak förbi också så var skoj att träffa honom. var ett tag sen!! träffas oftast ute på krogen annars, skönt att träffas nyktert så man faktiskt kommer ihåg vad man säger ;) haha.

när jag var färdiggödd så hetsade jag hem, duschade o promenerade till min finis. heeeeelt slut efter dagen. promenerade hur mkt som helst! men det är så skönt så vad gör väl det egentligen? bara jag äter ordentligt så jag inte blir anorektisk igen... vore inte så bra.

aeh, nu ska jag sluta mala på. måste jobba. är mycket idag också.

ajöken möken

Inga kommentarer: