tisdag 15 november 2011

igår var en sån där ytterst märklig dag när man inte riktigt kan avgöra huruvida den var bra eller ej. allt talar egentligen för att den var bra med tanke på att den gick snabbt, jag hade mycket att göra och jag var inte trött, hade inte ont någonstans och så vidare. ändå gick jag omkring med det där mörka molnet ovanför huvudet med känslan av att inte riktigt räcka till och känna mig lite orättvist behandlad, ja, nästan kränkt i en mycket svagare betoning.

jag började morgonen med att känna mig glad, lycklig, kär och så där fånig ni vet. men så kan vi ju inte ha det som bekant så innan klockan hade slagit 0830 så hade det gjort en helomvändning och jag gick in i det där märkliga tillståndet som är något svårbedömt huruvida det är bra eller ej.
ja. såklart var det något som hände. vi hade möte på jobbet och jag säger ingenting mer än så, men det var inte det roligaste mötet jag har varit på kan jag ju säga. finns det något jag avskyr så är det att känna mig orättvist behandlad och det kände jag mig igår.
jag är inte långsint och det är absolut inga hard feelings, jag orkar helt enkelt inte, men jag var faktiskt rätt knäckt igår.
samtidigt som det flöt på bra med arbete osv så blev det en konstig kollision i min hjärna.
jag var väldigt less på mitt jobb i den mån att vi pratade om det, men när jag väl satt framför datorn o knappade så tyckte jag bara att det var roligt. så det kan väl förklara mina känslor lite grann iaf.
fast det gick ju bra och idag känns det bättre. men det var konstigt att vara så splittrad.

om vi ska prata om något roligare så såg vi public enemies igår. ni vet den där med johnny depp som spelar john dillinger?
riktigt bra. dock missade vi ungefär hälften i en väldigt hätsk disskussion. haha. sötenisse. skönt att ingen av oss är långsint iaf. :P
så härligt nu på hösten, då kan man ligga på soffan med gott samvete o bara jäsa. promenerar rätt mycket iaf så det känns som att jag får min dagliga motion. det är ju skönt. tänkte ta en promenad idag kring lunch, så det blir bra. sen i e.m/kväll tänkte jag försöka ta mig förbi hanna på fika. fira kvinnan som fyllde år igår. var helt färdig efter min mongo-dag så jag pallade ingenting annat än att ligga på soffan som sagt.
men idag. då får jag en ordentlig promenad då också. så det är ju skönt.
kan ju passa på när min älsk ska träna (frågade om jag skulle med, men näää, jag är för lat). det blir finnemangens.

aeh, nu är det rätt mkt som skall göras.

ajöken möken

Inga kommentarer: