måndag 14 november 2011

så var det måndag igen! känns fasiken inte helt fruktansvärt med tanke på vilken fantastiskt mysig helg jag fick!
jobb jobb jobb står på schemat precis som alla andra veckor. ska försöka sitta över en kvart här, en kvart där så jag snart kanske kan samla ihop så jag kan vara ledig en fredag eller en måndag. tänkte väl i så fall ta ut den kring jul. har förvisso några semesterdagar kvar, men kan ju vara skönt att ha lite flex också.
annars har jag ställt in mig på att jobba hela julen. känns som att det kan vara lika bra. eller lika bra, någon måste jobba och jag tänker mig att det är bättre för dom som faktiskt BRYR sig om julen och har familj osv får vara ledig. jag kommer nog ta ledig dagen innan nyårsafton, men annars jobbar jag nog dagen innan jul.
är hellre ledig till vårkanten när det börjar ljusna och bli härligt ute.

ja ja ja, strax dags för måndagsmöte. sen är det bara att mata på med beställningar.

ajöken möken

Inga kommentarer: