söndag 13 november 2011

Har haft världens mysigaste helg med världens bästa kille. I fredags åkte jag ut till Antnäs där min älskling höll till. Gick träffa familjen Larsson o det var riktigt trevligt :) Klappa får o äta middag (till deras förtret så bangade jag lammsteken. Principsak.)
När vi kände oss mätta o glada så åkte vi till M's kusin o hälsade på. Han o hans fru var jättetrevliga o lilla ungen kan ju vara bland det sötaste o charmigaste jag träffat! Så gullig. Fikade o busade o blåste sen hem mot Boden igen. Slängde oss i soffan o stannade där resten av kvällen.

Igår hängde vi på fagge nästan hela dagen. Käkade middag o myste på. Sen var det soffläge igen. Så det har verkligen varit en lugn helg! Men det var helt klart behövligt. Hade jag festat igår (som var planen) så hade jag nog varit sjuk idag igen :/ så känns bra att jag kurerade mig ordentligt och hängde med min älskling istället :) Finns ändå ingen utekväll som.slår en hemmakväll med honom :) tråkigt va?

Nu ska vi fira pappa! Är ju faktiskt fars dag idag!
Har dagen till ära gjort en tårta :) Inte så vacker, men säkert jävligt god!!

Ajöken möken

Inga kommentarer: