torsdag 3 november 2011

ÅHHH!!! Har duschat, packat och sminkat mig. En och en halv timma kvar... Hur i helvete ska jag få den här tiden att gå!? Jag bara undrar. Jag hade ju kunnat äta en middag... Men den kommer bestå av Nutrilett-shake (om jag kommer undra över det i framtiden för det är ju egentligen helt ointressant att skriva i en blogg kan man tycka) vilket kommer ta en sekund och sen är jag sysslolös igen.
Faaaan. Vill bara sitta i gaten och vänta på planet PUNKT NU. Sitta på planet. Döda drygt en timma. SEN KOMMA FRAM. Fan vad jag längtar. Det är nog ingen som förstår. Få slänga mig i armarna på den där honom jag har saknat så inåt helvete under den här veckan. Det är så där ni vet så att det i vissa stunder nästan är smärtsamt men ändå mysigt...? Intensiv saknad när den är som bäst (värst?). Fast det känns ju skönt att jag som sagt ska få mysa hela nästa vecka... Det känns helt otroligt jävla fantastiskt. Längtar bara efter att få ligga i hans trygga famn och se nåt skräp på TV. Garva, kittlas, busa, brottas... ja, det där vanliga som vi alltid annars gör och som uteblivit den här veckan. Få vakna upp bredvid någon man tycker om.... ahhh... finns det någon härligare känsla? NAE.
Ja ja. I helgen ska jag och brorsan kicka ass i Stockholm!! Fy fan vad roligt. Hans födelsedagsresa kan man väl kalla det. Köpte ju biljetterna i födelsedagspresent till honom (till Dylan då). Men hela resan tycker jag ska bli en födelsedagsresa!! Bjussa på middag och bara hänga. Han o jag. Vi har verkligen kommit varandra nära på senaste tiden och det är verkligen helt kanonjättetoppen. Vi har alltid haft en tight relation, men nu har det liksom blivit ännu bättre. Så är det nog generellt sett i familjen. Lite tightare, lite starkare, lite bättre.

Aeh. Nu ska jag då alltså försöka fixa håret och kanske måla naglarna. Då borde ju tiden gå FRAMÅT och inte BAKÅT som det faktiskt känns att den gör nu!

Trevlig fucking helg på er snokers :D

Ajöken möken

Inga kommentarer: