måndag 7 november 2011

åhh. typ 1,5 timma kvar. skjut mig någon. ja ja. då har jag lärt mig något av det också. imorgon är jag tidig till jobbet. inte maska o snooza på morgonen.
ska upp före fan imorgon med finis, dricka kaffe o sen knalla mot jobbet så jag är här till ½7. slippa sitta till fucking halv fem...

annars då... ja men jag skiner som en sol och är glad o trevlig. eller inte. jag är bitter, irriterad, trött, less, sur och så vidare och så vidare.
förbannad att det finns människor som förstör ens välmående och förhindrar min lycka. människor som gör allt för att förstöra, som gör bort sig. människor som tror att deras beteende är ett sunt beteende och som tror de gör sig själv en tjänst genom att stalka andra människor. det enda som händer är att alla inblandade mår dåligt.
inse att du gör dig själv en otjänst genom att bete dig som en idiot. psycho.

sådärja.
nu kan jag fortsätta arbeta.

ajöken möken

Inga kommentarer: