tisdag 20 september 2011

Turn, turn again

ahh vad jag känner mig duktig just nu. helt stört. jag motionerar, röker inte, snusar inte och är fan i mig piggare än någonsin. även om jag är trött just nu så är det väl antagligen för att jag varit och simmat med anna. så skönt. jag får massa energi. hade det inte varit för den där satans tandvärken som präglat hela dagen idag så hade det varit en bra dag. eller jag ska väl inte vara sån, det har ändå varit en helt okej dag i alla fall. lite rosslig i halsen. försöker ignorera det. lite bättre nu än vad det var tidigare idag, men känner ändå att det kan vara nåt jävla helvete på gång. ja ja ja, jag kör så det ryker. hoppas att jag inte kraschar ihop. heheh.

just nu sitter jag o dumsurfar. vill shoppa. men har inte bestämt mig för om jag vill köpa ett par onödigt dyra skor, gardiner till köket, byxor, krämer, hårgrejer, lampor eller underkläder. just nu är inkorgarna på alla sidor tomma så det verkar ändå bli en billig kväll ikväll. tur det. har till o med tittat och funderat på om jag ska köpa en iphone 4, men väntar nog tills 5an kommer ut. haha. jobbigt att vara shoppingsugen. men imorgon tänkte jag ta mig till stan och kika på funktionsjacka och kanske nya regnkläder.

[erase]

mnjeh nu ska jag fortsätta leta saker att KONSUMERA.

ajöken möken

Inga kommentarer: