måndag 19 september 2011

Skithelg

Fy fan vilken jävla skithelg. Fredag, tråk tråk tråk. Lördag, tråk tråk tråk. Efter att ha fikat med Anna på Opalen (lyxfrulle) och tills dess att festen med alla roliga människor satte igång.
Jag, Anna, Eva, Sussie & Patric möttes hemma hos mig för för-förkrök. Käkade pizza, fixade oss, surrade och skrattade innan vi drog vidare till Jamak. Där var det ös. Helvete vad vi dansade!! Så jävla roligt. Helt stört. SÅ ska en hemmafest vara!! Fan vad kul.
Sen vidare till Lotus där dansandet fortsatte, spåår. Sen fyllekäk på Frasses med Patric. Pratade om allt möjligt, så skönt att få prata av sig. Minns inga detaljer men det var mycket vi hann plöja igenom iaf. Sen promenerade vi hemåt. Han till sig o jag hem till mig.
Vaknade upp o var inte det minsta bakis, men lite ledsen över allt som helgen fört med sig. Tråkigheter till förbannelse. Men det är klart, är någon i min närhet ledsen så blir jag också ledsen.
Försöker finnas där som stöd, men det är så svårt när jag blir ledsen själv och låter känslorna styra. Men jag försöker. Hoppas att det hjälper lite grann. Även om jag helst också vill lägga mig under en sten. Stressutslagen har kommit också till råga på allt. Men det är ju pga all känslomässig stress senaste dagarna.
Det är mycket. Känns skönt ändå med vardag måste jag motvilligt erkänna. Det har varit värsta helgen på länge. Jävla PMS.

Aeh, idag tänkte jag springa efter jobbet. Få ut lite frustrationer.

Ajöken möken

Inga kommentarer: