onsdag 24 augusti 2011

Ytterst märkligt

Åhhhh vad skönt med onsdag idag! Fy fasen alltså. Då är det ju snart dags!! :)
Vaknade KLARVAKEN 6:37, klev upp fort som fasen innan jag hann somna om och bli seg. Sminkade o fixade mig och var här på jobbet kl 7:00! YES! Första gången på hur länge som helst, haha. Brukar alltid annars snooza till kl 7:10 ungefär.
Fast iofs, ska på långlunch med Zara idag så då kommer jag ändå få sitta till 16... Njae, tar fys. Då går jag 15:30. Bra!

Var inte så jävla fruktansvärt att tvätta igår heller kan jag ta och meddela ifall jag kommer undra över det i framtiden. Gick ändå ganska fort, även om jag bara hade 60-gradare. Då tar det 51 minuter för varje maskin, vid 40-grader är det ungefär 40 kanske? Så det var ju inte så jävla dåligt. (Ja, alltså, ifall jag skulle undra över det...)
Hann med en promenad med Martin emellan maskinerna så det var bra. Riktigt najs.
Så underbart nu på kvällarna! Jag älskar sensommaren/hösten. Jag gör verkligen det! Helt underbart.
Särskilt när det börjar bli mörkt redan vid 20! Då är det underbart att promenera. Givetvis tänker jag ALLTID på Petter när det blir höst. Vi träffades ju då, eller ptja, kring den här tiden ganska exakt. Vi promenerade, var ute hela nätterna med Majdo! Så fort det blir höst så tänker jag på det. Det är nästan som att jag får den där nykära känslan i kroppen när det är höst just bara därför. Spelar ingen roll om det finns någon där eller ej. Blir ändå så där glad, sprallig och full av energi.... och på våren blir jag deprimerad. Haha. Jag är kanske lite tvärtemot alla andra...
Nåväl. Ja ja. Så är det.

(AHHHH nu skräms dom & skriker dom här.... JAG höll på att kakka ner mig....)

Aeh, nu ska skurmaskinsexperten sätta igång, hehrehhreheheh...

Ajöken möken


Inga kommentarer: