tisdag 16 augusti 2011

Make it rain

Fan vad jobbigt att jag ska vara trött hela tiden. Gick ändå o la mig kring 22 igår, sen läste jag till halv elva och sen somnade jag fan på en gång. Ändå tar jag mig inte upp på morgonen. Förklara? Jag vaknar inte av väckarklockan. Blir fan galen!!

Ja ja.

Igår promenerade jag till Torpis och hängde en stund med Lina & Patric. De spelade MarioKart och jag satt bredvid och garvade åt deras vredesutbrott ;P
Fick mig med andra ord en redig promenad (1 tim enkel väg). Riktigt jäkla skönt!
Har blivit så jävla fet under sommaren, så nu är det skärpning.
Tur att jag vet vad jag ska dra ner på (ÖL, ostbågar, godis, utemat) så det blir nog inte en alltför stor förändring. Klarar inte av stora förändringar, måste vara successivt och hållbart. Att drastiskt förändra mitt liv och kosthållning fungerar aldrig. Säga "Jag ska äta ett salladsblad och en morot, samt springa en mil och aldrig mer äta godis!!" funkar absolut inte. Håller kanske en vecka, sen åker jag dit gånger tusen och smäller upp och blir kanonfet. Inte roligt.
Så jag börjar med att dra ner på det som jag vet är boven i dramat ;) Vill inte gå ner alltför mycket, bara kanske försöka få bort mina jävla lovehandles som blivit alltför synliga nu under sommaren. Kanske nåt kg bort, men fan inte mer.
Vill inte väga 49-50 kg som jag gjorde förra sommaren. Fattar ni, 49 kg?! Det är sjukligt. Hujj. Men då mådde jag inte så jättebra heller kanske, det är nog värt att ha något extra kilo bara man mår bra.
Så ja.

Nae, nu ska jag försöka att låta bli att tänka på hur jävla röksugen jag är. Bläh..

Ajöken möken

Inga kommentarer: