måndag 15 augusti 2011

Houff

Håhåjaja, så var det snart eftermiddagsfika. Underbart. Jag är slut i hjärnan. Har ringt runt till leverantörer och anställda som besatt. Mycket som ska fixas inför torsdag. Vad som händer då? Jo, då ska jag till Luleå för en visning. Skojigt! På arbetstid alltså, ja, jag gissar att man kan kalla det för tjänsteresa ;) På onsdag åker vi till Arvidsjaur för ett liknande uppdrag. Så två tjänsteresor på en vecka. Spännande! Blir inte borta hela dagen, bara ett par timmar. Men skönt att komma iväg en stund från kontoret. Blir spännande på torsdag då jag ska köra bil dit själv :S Jag som har världens sämsta lokalsinne... fick en rätt bra vägbeskrivning så det ska nog gå bra. Spännande, spännande!

Annars då? Äh. Jag jobbar på och skrattar med/åt mina kollegor. Så roligt att alla är på plats nu, dom är så underbara. Hela bunten! Har saknat dom. Görel har varit borta i 7 veckor så det var roligt att se henne igen :)

Ne, nu ska jag fortsätta planera här. Äta lite choklad ;)

Ajöken möken

Inga kommentarer: