onsdag 3 augusti 2011

All that ass hangin' out

Titeln kan jag förklara med att jag hörde en låt med Snoop Dogg. Då blir det så där "ass", "titties" o sånt därnt ni vet. Ja ja, han är rätt bra.

Ja nä. Alltså helvete vilken värme. Jag DÖR. Skulle ju cykla till Heden idag men jag pallar fan inte. Satt ute på ballen i 5 min (om ens det) och höll jävlart på att dö. VAR KOMMER VÄRMEN IFRÅN? Har ju fan varit svaaalt o skööönt senaste dagarna o nu slog det till. Sick.

Tänkte börja med middag strax, eller ja, trycka resterna från tacomiddagen igår. Sen ska jag o McDicken sätta oss på Bränna efter att hon slutat. Kommer bli naaajs. Synd bara att hon slutar så förbenade sent bara. Ajja. Får väl roa mig tills dess. Kommer bli en tung dag imorgon, men det får jag leva med.
Vi konstaterade precis att det inte varit en "hänga-på-bränna-på-en-onsdag"-sommar så gissningsvis kommer vi ta igen det ikväll....

Ne, nu ska jag sätta igång här.

Ajöken möken

Inga kommentarer: