torsdag 7 juli 2011

Vi känner alltid samma sak

Gillar mitt misslyckade försök till att mobilblogga här nedanför. Jag låter det vara. Haha.

Veckan har verkligen gått sjukt snabbt! Verkligen helt galet hur tiden kan gå när det känns som att den står still?! Verkligen sanslöst.
Jag och Niclas har nog slagit surf-rekord i veckan. Telefonen ringer tre ggr/dag och den har hittills i veckan rasslat in ca 6 kundvagnar. Vilket det annars trillar in på en förmiddag. Det är sjukt. Men det är ganska soft ändå.
Skönt med fredag imorgon!

Igår var jag och käkade middag med fina Sussie på Thai & Kök (som jag egentligen svurit mig ifrån efter min och Zaras skräckfyllda bubbelmage-upplevelse). Var gott som vanligt med kände också som vanligt att det inte är ok med all denna frityr! Min mage går i uppror. Den kan ta kryddstark mat, gammal mat.. men fan inte friterad! Synd för det är verkligen gott. Men ibland får man helt enkelt offra sig ;)
Somnade på soffan kring 19 och vaknade sen vid 21.. Tröttare än innan. Hoppade snabbt som attan in i duschen och gick sedan och la mig direkt. Men somnade gjorde jag inte förrän efter 12. Så fruktansvärt irriterande. Jag låg där och var frustrerad och det gör ju aldrig saken bättre, eller hur?

Idag skall jag ta min första löptur för i år. Hade jag tänkt i alla fulla fall. Vi får se hur det går. Men gå-springa-gå-springa kan man ju alltid göra, även om jag tycker det är mesigt. Jag vill helst springa 1 mil på en gång (det är också därför jag bara springer ca en ggn/år). Haha.

Nä nu ska jag ta tag i middagen och sen ska jag nog städa lite för att sedan ladda inför döden!

Jag måste bli bättre på det här med att uppdatera bloggen... fy fan för mig.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: