måndag 18 juli 2011

Smärtaaaa

Har, efter att jag kom hem från jobbet, legat på soffan och vridit mig i smärtor. Ungefär. Sån jävla mensvärk att det fan är sjukt alltså. Sinnesjävlasjukt.
Har försökt hitta en bekväm "ställning", men det har inte gått. Alls. Har jag legat på sidan har det molat, på rygg blev det visserligen bättre men sen kom det igång igen, sen hopa! mage, inte bättre, rygg, lite bättre, sidan, oooooont, rygg... osv. Tog en Ipren, hjälpte inte alls och tröttnade efter en timmas värk och tog en brusalvedon; tjing! så försvann smärtan. Gillar fan inte att ta värktabletter annat än när jag är bakis och när mensvärken är så outhärdlig att jag bara vill grina. Så då fick det bli så helt enkelt. Hoppas fan att den håller sig undan nu alltså. Så vidrigt. Jag hatar det verkligen.
Det har blivit bara värre och värre också desto äldre jag blir. Brukar det inte vara tvärtom??! När jag var yngre hade jag kanske lite ont första dagen och sen ingenting, nu har jag så ont (visserligen bara första dagen) att jag bara vill försvinna.
Far åt helvete. Vill inte föda barn, det är ett som är säkert. Om det gör så här jävla ont med mensvärk, sen föda en jävla unge. Nej dra åt fanders!!

Nu väntar jag på min quinna. Vi ska baka scones och mysa på. Dricka te. Kanske tända lite mysljus. Så det blir värsta mys.

Nae. Nu ska jag återgå till Facebook-chattandet med Anna.

Ajöken möken.

1 kommentar:

mange sa...

En del kan uppenbarligen även vara snygga i en mensvärkspose