söndag 31 juli 2011

Slowly learning that life is O.K.

Sitter här, trött och seg men ändå vid gott mod. Anna var förbi och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Som vanligt gick tiden alldeles för fort. Vardagen väntar med allt vad det innebär (surfande och uttag av fys). Har bestämt mig för att fokusera på allt bra. För det har varit bra. Det har varit kickass!! Jag har varit låg hela dagen, men nu börjar det vända. Kanske är det för att baksmällan har släppt? Ne, jag vet inte. Men helt plötsligt så känns det bra igen. Jag gillar verkligen mitt skitzo-humör. Men det är väl så jag kör. That's how I roll.

Imorgon är det måndag, arbete hela dagen och sen planerar jag en riktig långpromenad. Det känns som att det kan behövas. Skingra tankarna och försöka förbränna lite av alla alkoholkalorier jag har sugit i mig under helgen. Drömma mig tillbaka till fallskärmshoppningen! MY GOD vad jag vill köra igen! Helt sanslöst! Längtar redan till nästa gång, för en nästa gång blir det! Sinnessjukt. Kan inte smälta det riktigt kickass!

Ne, hörni nu ska jag lyssna vidare på musik här och sen ska jag duscha, samt bädda rent i min fyllesäng som luktar gammal alkis, "med mera".

Nu kom The Ark också på min playlist så nu äre bara poppa igång!

Ajöken möken


Inga kommentarer: