tisdag 5 juli 2011

Jösses

Ja, det har hänt en hel del sen sist kan jag ju ta och meddela!

Jag har hunnit vara ledig en vecka med allt vad det innebär. Sol, bad, fest, raggande, tandagnisslande, skratt och allt däremellan. Har varit en kanonvecka på så många sätt och vis och jag känner att jag verkligen har dragit nytta av varenda dag (och natt för den delen...)
Fest från midsommarafton, lördag, måndag (!), onsdag, torsdag, fredag och lördag. Sjukt. Jag är lite sliten men ändå sugen på fest igen! Jag var ju helt inne på att det skulle minsann bli en nykter helg... nu är jag inte lika säker. Det är ju så roligt! Haha. Frågan är bara vad man gör den här helgen? Kan inte tänka mig att det är något nämnvärt drag någonstans i Boden. Äh. Vi får se. Vore rätt behövligt med en lugn helg också.
Kul att jag redan planerar helgen när det bara är tisdag!

Nae, men det har varit riktigt bra. Massa bilder finns att tillgå, men tjattra in på Facebook istället. Där finns dom. Alternativt McDickens blogg . Hon är rätt duktig på att fota till skillnad från mig.
Tog några bilder från lördagen på förfesten hos Emma och Kim. Men fotade ingenting i fredags hos Fredrik, torsdags hos Sara, onsdags på Bränna (eller Alder), måndags tog jag lite bilder när jag o McDicken var på Boddan. Annars. Nae. Ingenting. Tråkigt!
Men alla ni som har bilder får skicka så ska jag framkalla!! MÅSTE göra det snart alltså.

Mnje. Men det var en rolig, fantastisk, frustrerande, spännande, ilsken och alldeles alldeles underbar semestervecka som kändes alldeles för kort!

Men snart är jag ledig igen och sen i slutet av augusti åker jag o McDicken till Kroatien. Värsta myset :) Bada i vågorna och dricka bärtz.

Ne. Live in the moment. Det ska jag göra för jag mår så jävla bra! Jag är världsbäst och ingenting kan trycka ned mig så länge jag har mina vänner vid min sida. Petitesser skall man inte lägga vikt eller energi på. Låt det passera. Lär dig läxan och skaka av dig resten. Det lönar sig helt enkelt inte!

Ajöken möken!

Inga kommentarer: