torsdag 23 juni 2011

HEY BABY

Tänk vad snabbt det kan vända. Idag är jag jätteglad och allt känns roligt. Jävla PMS alltså.
Idag har det varit en riktigt bra dag på alla sätt å vis. Jag menar, jag drar upp persiennerna och det är STRÅLANDE sol ute! Där och då bestämde jag mig för att det skulle vara en bra dag idag.
Kommer till jobbet kring halv 7 (!) och jobbar lite, sen kommer Annika förbi. Vi ger henne blommorna och vinflarran. Hon blir jätteglad och vi blir jätteglada för blommorna och biobiljetterna! :)
Vi fikar, surrar och har det trevligt. Kommer att sakna Annika jättemycket. Som jag skrev tidigare så har hon varit så himla bra på alla sätt och vis! Så bra att ha och göra med. Hon har alltid svarat på alla möjliga frågor och har hon inte gjort det så har hon tagit reda på svaret.
Så himla bra.
Men som jag också skrev förut så väntar nu nya chefer, uppdrag, utmaningar, resor, utbildningar och kurser! Så spännande. Det öppnades inte bara en dörr nu. En hel PORT har öppnat sig! Jag är så jävla nyfiken om vad som väntar där på andra sidan! Jag vill dit nu nu nu nu!

Jajajaja, annars har det varit en soft dag. Vi har mest fikat känns det som!? Görel hade bakat gräddtårtor till fikarasterna och sen i e.m åkte vi till Retrocafét och fikade (slog två flugor i en smäll; APT+ sommaravslutning). Älskar mina kollegor!! Dom är helt underbara. Vi har verkligen en underbar arbetsplats. Vi är inte så många (5 st (ska bli 6)) så vi surrar hela tiden, högt i tak, mycket humor och skratt genomsyrar varenda dag! Det är inte dåligt va? Helt underbart.
Sen arbetar vi så bra tillsammans, öppen kommunikation och vi är samma på samma våglängd. Sen känns det så skönt att Görel (chefen) är "en av oss" och delaktig, kommer in o surrar osv. Vi blir uppdaterade om vad som händer och inte händer, vi är med och tar beslut... Det är helt fantastiskt. Mitt ordförråd tar slut. Jag kan inte beskriva hur bra jag trivs! Ofattbart. Som jag konstaterat tidigare; att gå från en fantastiskt rolig arbetsplats (LöneA) till en annan (UpphE) är ju helt otroligt. Sen att det går uppåt och FRAMÅT är helt .... underbart.
Jag kan nog inte begära med. Begär jag om mer är jag bara girig och då går det åt helvete. På arbetsfronten har jag allt jag behöver och mer därtill!

-

Idag blir det häng med Elin och pepp inför imorgon! Jag är supertaggad! Kommer bli ännu mer taggad när vi ska förbi Bolaget idag.... igen... var igår med Hannes. Men två flaskor vin, fem öl och två cider räcker inte så långt ifall man eventuellt ska kröka även på lördag ;) Så måste dit och ekipera mig med mer göttans! Funderar på att köpa vodka så man kanske kan göra goda sommardrinkar! Vore så gott :)

Nä nu ska jag städa här. Har racer-diskat och plockat, nu ska jag bara vattna blommor, dammsuga och vaska av golven (ser ut som fan). Så har jag gjort det iaf.
Elin slutar ändå inte förrän kl 18 idag så det är bara för mig att köra hårt :)

Mnjä.

Vi hörs, hoppas allt är bra med er!

Ajöken möken

FANTA O ROSÉ är dagens taggarlåt. Slår aldrig fel!

Inga kommentarer: