onsdag 22 juni 2011

Deliver Us

Lyssnar igenom In Flames senaste album och det är riktigt bra. Jag har annars svårt att verkligen lyssna igenom ett helt album med någon artist, men här är det någon sorts sammankoppling mellan alla låtar.
Det kanske är oväntat att jag skulle lyssna på "sån här musik", eller så är det kanske inte det med tanke på att jag älskar allt mellan Bob Dylan, Peps Persson, Marilyn Manson, Britney Spears till... ja, allt möjligt. Jag älskar all musik. Allt som låter bra. Varför begränsa sig?

Just nu är ändå favoriten hiten som spelas väldigt mycket på Bandit Rock: Deliver Us. HÄR hittar ni den om ni skulle vara intresserade. :)

Nu ska jag fortsätta rocka på här, sen läsa lite Ozzy ;D

Imorgon är det "sommaravslutning" (höll på att skriva "sommaravsugning" hahaha) på jobbet. APT och promenad till Retro Cafét. Trevligt. Sen säga hej då till Annika på Proffice. Så trist att "förlora" henne, hon har verkligen varit helt underbar! Minns när Petter precis hade dött och jag gick hem en dag när jag var jätteledsen, då ringde hon sen på måndagen bara för att höra hur jag mådde. Hur gulligt är inte det? Vilken chef gör det? Nä. Ska bli riktigt tråkigt. Men så är det. Nya utmaningar och chefer väntar! Spännande!

Nä.
Nu ska jag fortsätta.

Vi hörs,

ajöken möken.

Inga kommentarer: