onsdag 11 maj 2011

It's Wednesday I'm in love!

Okej, nä så är det väl inte riktigt. Men kunde ha varit! För Martin från Big Brother är ju himla snygg. Mitt löfte om att inte "hooka" nu på ett tag skulle helt klart brytas om jag fick chansen med honom. Jajje!

Annars då? Jodå. Jobbar o sliter. Onsdag idag. Halva veckan har gått, tack o lov. Känner mig trött o sliten. PMS på väg. Trots detta så är jag glad och finurlig. Har varit lite så hela veckan faktiskt. Så där full i fan. Hehe. Men det kanske är kul?

Har ganska precis kommit hem från en promenad med Chicken McDicken. 1,5 timma var vi ute ungefär. Med en paus på räddningstjänsten. (Sara skulle hämta sin cykel där för den som undrar, eller om jag gör det i framtiden kanske...) Nu är jag hur som helst hemma från promenaden och tvättar för fullt. Min plan var att se igen alla missade BB-avsnitt men har inte riktigt blivit så nej. Tvätten skall tas om hand, jag skall duscha och emellan det ska jag hinna slösurfa (vilket det känns som att jag inte gjort på väldigt länge, igår slog jag inte ens på datorn...).
Jag har alltså fullt upp med.... egentligen ingenting :D Hehehrhrhehehe.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på soundtracket till Amelie från Montmartre. HÄR finns samtliga låtar om ni är intresserade.

Hoppas det är bra med er, här äre bra!

Ajöken möken

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant blogg