söndag 29 maj 2011

Fantastiskt!


Shit vilken kväll!! Åh herreguuud.
Vi började med middag på Bränna, surrade, spårade o "Amazonaskvinnan ville vara brun någon annanstans" blev temat för kvällen. Allt handlade om Amazonaskvinnan och hennes kommentarer, ramlingar, garv o failande. Det var helt underbart! Har träningsvärk efter allt skrattande!
Fortsatte krökandet hos Sara, drog till Bränna, flummade (jag dansade...), för att sedan gå till Fareast & Lotus. Fy faaan! Så jävla roligt har jag inte haft på länge. Var där tills dom stängde ungefär. Dansade, dansade, dansade, drack öl, raggade, dansade mer, skrattade, flummade o hade så jävla roligt!
Var inte i säng först kring 4-tiden och det känns idag. Men fan vad värt. Allt var värt. Huvudvärken, träningsvärken, nackspärren, blåmärken... allt var värt det!
Jag älskar mina tjejor! Så underbart.
Det blir farligt det här, detta la ribban för hur sommaren kommer bli. Oj oj oj. ;) SPÄNNANDE.

Idag var jag till Fagge o firade mamma på mors dag, efter ett givet häng med brudarna på stan. Sammanfattade kvällen, uppdaterade läget och bestämde oss för att gå på bio. Sagt o gjort. Efter firandet av mamma (med blommor, glass & gröna grodor) så mötte jag upp chicksen o såg Baksmällan 2. Trodde det skulle avskräcka för fest och spår men icke! Jag blir taggad för att försöka överträffa deras bravader! Haha. Knäcka totalt! ;) Ne. Men nästa helg blir nog nykter. Men sen helgen efter det är det F A R M E N och då är det NO MERCY.

Nä fy fan. Kickass weekend helt enkelt! Så jävla bra. Så jävla bäst.

Nu är jag svinajävlaaptrött så jag ska krypa ner i min renbäddade säng och tagga inför en (kort) arbetsvecka!

Hoppas det är bra med er,

ajöken möken!

Inga kommentarer: