söndag 17 april 2011

Reggae night

Herrejösses vilket röj igår. Det var riktigt trevligt som vanligt. Surrade o skrattade en himla massa, tydligen hann vi dricka en del också för jävlar i min lilla låda vad vi var tankade.
Kom in på krogen, vi dansade lite men det var så lite folk så vi satte oss nere i restaurangen o surrade med folk. Trevligt det med.
Men tydligen hann vi med en svängom kring stången för jag har fan träningsvärk idag. Haha.
Ja ja ja, vaknade upp och var sjukt bakis. Drog ett bakishäng med brudarna på Frasses, cyklade till Fagge, slaggade på soffan en timma. Surrade lite och cyklade hem i blåsten. Helvete alltså.

Fortfarande en aning sliten, men så är det. Har precis avverkat den pågående biologiska odlingen i form av disk så nu är det bara renbäddning i sängen som väntar, sen ska jag gå till Korren o köpa Cola, sen duscha och sen slänga mig på soffan o hinka i mig Colan. Allt sjuka cravings efter Cola dagen efter fest. Ja ja ja. Så är det.

Ser framemot en kort vecka, påskfirande och LUGNA KVÄLLAR FRAMFÖR EN BRA FILM. Jajje.

Hoppas allt är bra med er.
Här är det efter omständigheterna riktigt jävla kickass!

Ajöken möken

Inga kommentarer: