lördag 16 april 2011

Maja 5 år

Igår fyllde min lilla vovve 5 år! Tänk vad snabbt det har gått. Känns så nyligt vi pratade om hund, men beslutade att vi nog inte hade tid. Sen åkte vi och tittade på valparna, blev fast, sen ångrade vi oss igen för att ånga oss ytterligare en gång. "Givetvis ska vi ha en hund!"
På skolavslutningsdagen hämtade vi vår lilla Maja! Hur underbart?
Från början skulle hon kallas Zelda, men det fastnade inte för någon av oss eftersom vi bara sa Maja hela tiden. Så då blev det en Maja!

Har varit ut till Fagge med bilen idag, sen promenerade jag och mamma med Moggi hit. Så underbart vårväder ute. Jag blir så lycklig!
Ska sätta mig på ballen med en bok och en kopp kaffe tills dess att det är dags att börja göra middag, för att sedan duscha och fixa mig för en partykväll med brudarna! Hoppas lillebror kommer också, längesen jag festade med honom.

Ha en bra lördag!

Ajöken möken

Inga kommentarer: