lördag 5 mars 2011

Varning för mig!








































Okej. Jag har verkligen varit superkass på att uppdatera.
Shame on me. Dom där bilderna jag lovade är nog bara att glömma ;)

Ayah. Veckan har gått fort. Skitfort om ni frågar mig! Det var liksom måndag, jag gnällde lite och sen var det fredag helt plötsligt!
I måndags var jag på middag hos Martin efter jag och Sara tagit en hurtig promenad. Han bjussade på tacos och vi åt tills vi såg ut som två bollar :D Ovanligt att vi äter?
Ptja, tisdag tvättade jag. Rensade lite och gick ut med återvinningspåse efter återvinningspåse.
Onsdag.. ptja, vad gjorde jag då? Jag minns baskemig inte! Vad fasiken gjorde jag i onsdags?! Nej fy. Det här var inge roligt. Jag minns inte. Jag har för mig att jag gjorde något den dagen. Men vad? Det är ju frågan. Jaja, vi säger att jag bara var hemma. I torsdags var jag till Fagge och igår var Hannes o lill-Majdo här. Vi såg på Tv och åt massa svull.
Idag åkte vi på stan och shoppade lite. Mysigt.
Ikväll vankas födelsedagsfirande för Patrik, dricka vin och spela spel. Trevligt värre.
Sen ska jag UT och DANSA arslet av mig! Himlarns roligt!

Ja, som ni ser så har jag slutat svära också. Det är en deal vi har på jobbet. Vi kritar (lägger en papperspeng) i en burk varje gång någon svär. Hittills går det rätt bra måste jag säga. I slutändan så är tanken att dessa pengar ska förvandlas till riktiga pengar och resultera i fika. Men vi får se. Haha. Grabbarna är rätt less på att jag klarade mig så fint och inte dom. Nåja. ;) Så ere.

Ptja, om jag ska sätta igång och peppa här! Duscha och sminka mig står på schemat. Sen beger jag mig mot L & P :))

Trevlig lördagkväll!

Ajöken möken

Inga kommentarer: