tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Uh vad trött jag är. Sov superdåligt i natt, don't ask why, men fick en släng av ångest igår. Hade ont i magen o hjärtklappning. Kanske är det för att jag vet att Petters begravning är snart och det känns ju inte så himla roligt.

Så det har varit en rätt trög dag på jobbet idag med andra ord. Hade utbildning från kl 8 imorse till ca 15:40... var rätt slut i hjärnan även om mycket av det de gick igenom var sådant jag pluggat in under min "dötid" där i början och jag inte hunnit få min PRIO-behörighet. Men det är alltid bra att nöta in lite extra. Så det är lugnt.

Elin var förbi idag med semlor, fy fasen vad gott det var. Men har lite ont i magen nu. Vet inte om det beror på semlorna eller all lakrits jag har tryckt i mig. Har en hel låda att avverka... morsan o farsan var i Finland i fredags så då lade jag en beställning på en låda lakrits. Så himla gott. Nästan det bästa jag vet!

Ja fy som ni ser är jag väldigt sliten idag, var utan vatten igår och imorse. Så dusch var det inte tal om och kunde varken gå på toa, borsta tänderna eller tvätta bort sminket igår. Så jag fick ta med mig tandborste, tandkräm, smink och hudkräm till jobbet idag och sköta morgonbestyren där. Spännande och fascinerande hur beroende man är av VATTEN. Helt sjukt vad bortskämda vi är.

Nu ska jag strax hoppa i säng. Ska bara se Big Brother, duscha o sen är det natti.

Hoppas allt är bra med er, här äre ok.

Ajöken möken

Inga kommentarer: