måndag 3 januari 2011

Mitt 2010

ÅRET
Hur har året varit för dig? – Ett väldigt bra år får jag nog säga. Det har hänt mycket. Psykiskt har jag utvecklats jättemycket, jag har flyttat till en lägenhet där jag planerar att bo ett bra tag, jag har fått närmare kontakt med mina vänner, jag har fått uppleva himlastormande underbar kärlek och förälskelse... ja. Ett riktigt bra år.
Bättre än förra året? – Ja, det vågar jag påstå.
Någonting du aldrig kommer glömma? – Det är mycket jag aldrig kommer glömma. Alla sommarfester, min första betalda semester, alla bråk, all kärlek och allt... ja. Massor!
Har du flyttat under året? - Ja till min superfina tvåa!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja en hel del....!
Har du druckit alkohol? – Ja, mer än någonsin, haha!
Har du kysst en främling? – Jo, haha.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit? – Som en berg-och-dalbana. Det underbaraste och finaste jag någonsin varit med om, men också det som fått mig att tappa fotfästet många gånger.
Har du varit kär? - Ja...
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? – Njo, mormors syster dog för ett tag sedan. 97 år tror jag hon blev. Helt sjukt.
Har du slagit någon med knytnäven? - Näe, kanske på skoj så där på armen, men inte seriöst nej.
Har du varit i slagsmål? – Nää

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Jag ödslar inte tid på att ångra saker, men det är väl vissa grejer jag känner att jag borde skött annorlunda helt klart.
Isåfall vad? - Mnja, jag kanske borde vara lite mer finkänslig i vissa situationer om man säger så.
Har du skämt ut dig? - Garanterat, men det bjuder jag på ;P
Har du ljugit för en vän? - Någon vit lögn
Har du varit ute en hel natt? - Ja herrajomala
Har du blivit tagen av polisen? - Nä haha
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jadå :)
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Hmm.. jag tror fan inte det? Eller jo kanske..

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Ja, min bästa vän.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nä det anser jag inte att jag har
Har du ljugit för en bästa vän? – Förmodligen förvrängt sanningen i form av en vit lögn...
Har du haft en relation med en vän? – Njo, Petter var jag ju tillsammans med i 1,5 år och vi är vänner nu så det kanske räknas? :P
Har du många killkompisar? – Ahh en del har jag nog.

Inga kommentarer: