söndag 30 januari 2011

Karmakontot

Hej hallå ... om det är någon som läser... jag lever och det är VÄLDIGT märkbart idag.
Hade middag med Patric igår och vi körde "let's rock and roll" så att säga, så idag mår jag lite som jag förtjänar. Jag minns nu varför jag ska hålla mig till vin, huvudvärken idag är inte okej.
Dock inte lika jävlig som när jag vaknade tidigare idag, för DÅ var det inte nådigt. Jag undrade om det var på riktigt, så ont hade jag. Haha.

Drömde massa konstiga drömmar i natt (fylle-drömmar) så när jag vaknade hade jag obehagskänslor i kroppen. Så där läskigt på något sätt, tog ett bra tag innan jag hajjade till, jag vet fortfarande inte om jag är helt vaken... Läskigt sånt där.

Hur som helst var det kul att träffa Patric igen, vi har inte träffats på ett år ungefär. Men det kändes nästan som att det inte gått någon tid alls, fast samtidigt att det gått en VÄLDIGT lång tid... konstigt... Nåväl.

Jahaa, nu var det roliga slut på Lön och det känns väldigt konstigt att inte gå dit imorgon. Jag har ju ändå gått dit i nästan 2 år.... Men men. Så ere.
Lyckades med bedriften att inte grina iaf, och det är jag stolt över. Men jag grät inombords och skrek "Vill inte, vill inte, vill inte", fast givetvis är jag taggad för nya jobbet. Självklart. Men det är alltid trist att lämna ett ställe med vetskapen att risken finns att man inte kommer träffa många av dem igen. Det svider. Men det är tur att Facebook finns så man har kvar lite kontakt med vissa iaf :)

Sen var det ett vanligt fredagsmys hos Elin och Robin som gällde. Så jäkla skönt, trycka pizza, godis, chips och dricka Cola. Elin spelade även Just Dance eller vad det heter, såg sjukt roligt ut. Lade ut en video på FB när hon dansade till Hey Ya. Fan vad kul. Haha. Dock var inte jag så jävla kickass, jag stod bara still och tittade. Förstod inte det roliga. Hehe.

Fan vilken träningsvärk jag har, huvudvärk, träningsvärk... trevligt. Åkte slalom med Sussie igår i Klinten och det var VÄLDIGT mycket nysnö. Tog som fan, men det var riktigt jävla härligt. Älskar det. Det är ju nästan som offpist fast med ett bra underlag. Riktigt jävla kanonhärligt.
Dock blir det nog Kåbban nästa gång då Storklinten är för litet och för branta backar. Står 5-10 min i lift och 2 min i backe. Det går inte riktigt jämt ut, men man får ju valuta för liftkortet om inte annat ;)

Nä nu ska jag svepa mitt kaffe och hoppas att inte bängen är ute på gatorna. Måste nämligen köra hem lilla Clio och jag känner mig inte helt 100 ännu. Jag är annars väldigt principfast med att låta bilen stå dagen efter, men jag tror morsan o farsan behöver den. Så det är bara rejsa på.

Hoppas allt är bra med er, här ere ok.....

Ajöken möken

1 kommentar:

Elin sa...

Men det är väl klart det inte är roligt om du bara står och glor! Om du släpper loss lite blir det skit kul :D ..som jag! Minst sagt.. Haha